ماسک لایه بردار بایومارین

۲ بازديد

مشخصات ماسک لایه بردار بایومارین

یکی از مشخصات بارز ماسک لایه بردار بایومارین این است که برای انواع پوست مناسب می باشد و تقریبا برای تمامی افراد می تواند اثربخشی قابل ملاحظه ای داشته باشد.

این محصول به صورت سه ساشه ۱۵ میلی متری ارائه می شود و ضمن از بین بردن لک ها و جوش های سرسیاه، می تواند پوست را لطیف و شفاف کند.

پاکسازی عمق منافذ و از بین بردن سلول های مرده روی پوست، شفافیت و درخشندگی پوست، جوانسازی و جلوگیری از بروز علائم پیری پوست و همچنین کنترل ترشح چربی از مشخصات بارز ماسک اسکراب بایومارین است.

ماسک اسکراب بایومارین می تواند موجب تقویت و رطوبت رسانی و درخشندگی پوست شود زیرا حاوی املاح مفید برای پوست، ویتامین های E، C، B1 و B6 و جلبک دریایی، بتاکاروتن، زینک ، مس و منیزیم می باشد که همگی در تقویت و تغذیه پوست مفیدند.

از دیگر مشخصات ماسک لایه بردار بایومارین می توان به تسریع در روند بازسازی پوست، از بین بردن لایه و سلول های مرده پوست اشاره کرد. با برداشتن ماسک بعد از خشک شدن تمامی سلول های مرده پوست از بین رفته و روند بازسازی پوست سریع تر اتفاق می افتد.

مواد مغذی مورد نیاز پوست را دارد و موجب التیام پوست های تحریک شده می شود. همچنین با داشتن آنتی اکسیدان ها می تواند یک محصول ضد پیری به شمار آید. با کنترل ترشح چربی و تقویت و رطوبت رسانی عمیق پوست می تواند به روشن و جوان تر شدن پوست کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.