سرم آبرسان بایومارین

درباره ی همه چیز

سرم آبرسان بایومارین

۲ بازديد

نحوه استفاده از سرم آبرسان بایومارین

برای بهره مندی هرچه بیشتر از خواص و مزایای سرم آبرسان بایومارین لازم است نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید و دستورالعمل های مربوطه را رعایت کنید. به خاطر داشته باشید که این محصول به عنوان یک مراقبت از پوست و آبرسان عمل می کند. روش صحیح استفاده از سرم آبرسان بایومارین به شرح زیر است:

  • مرحله اول استفاده از این محصول تمیز کردن پوست است. همانطور که می دانید برای اثربخشی بهتر محصول باید پوست عاری از هر گونه آلودگی و چربی و مواد آرایشی باشد. بنابراین پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید. انتخاب محصول مناسب برای تمیز کردن پوست به سلیقه شما بستگی دارد اما ترجیحا از محصولاتی که حاوی مواد مضر نیستند و کاملا ملایم هستند و باعث آسیب به پوست نمی شوند را استفاده کنید. بعد از تمیز کردن و شستشو کامل، پوست را با یک حوله نرم و ملایم خشک کنید.
  • مرحله دوم استفاده از سرم آبرسان بایومارین است که بسیار راحت و سریع انجام می شود. کافی است که به میزان ۱ یا ۲ اسپری از سرم را به طور مستقیم بر روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن اسپری کنید. توجه داشته باشید که زمان و تعداد دفعات استفاده از سرم آبرسان بایومارین دو بار می باشد که در بهتر است در صبح و شب از آن استفاده کنید.
  • مرحله سوم که لازم است برای استفاده از سرم آبرسان بایومارین انجام دهید ماساژ صورت و گردن است. همه ما می دانیم که ماساژ پوست صورت چقدر می تواند مفید باشد و در صورتی که همراه با استفاده از محصولی بی نظیر و سودمند باشد اثربخشی بسیار بیشتری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید که با استفاده از نوک انگشتان خود، سرم را با حرکات آرام و دایره ای به طور یکنواخت روی پوست ماساژ دهید. این کار به بهبود جذب محصول کمک می کند و حس لطافت و آرامش را تقویت می کند.

برای دیدن اطلاعات بیشتر سرم آبرسان بایومارین  کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.