Stamford ژنراتور

درباره ی همه چیز

Stamford ژنراتور

۴ بازديد

انواع مختلف ژنراتور استمفورد :

ژنراتورهای stamford، با استفاده از فناوری سیم پیچ و با خروجی 7.5 الی 5000 کیلو ولت آمپر، برای ارائه راندمان برتر در تجهیزات کمکی دریایی، نفت و گاز، UPS، مخابرات، CHP، ساخت و ساز و سایر کاربردهای برق مداوم یا آماده به کار طراحی شده اند. ژنراتور استمفورد با استفاده از آداپتورهای SAE برای اطمینان از اتصال آسان به طیف گسترده ای از موتورهای اصلی در دسترس هستند. تمامی ژنراتورهای استمفورد مجهز به فناوری CoreCooling هستند.

 

ژنراتور استامفورد HC4

 

ژنراتور استامفورد HC4 دارای حداکثر نرخ پیوسته 500 کیلو ولت آمپر در 60 هرتز (400 کیلو ولت آمپر در 50 هرتز) و ولتاژ خروجی 380-690 ولت می باشد. ژنراتور HC4 stmaford محصولی با راندمان بالا است که عمدتاً برای استفاده در شبکه ها، کشتی‌های نیروی دریایی، مراکز خرید و ساختمان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ژنراتور همیشه آماده به کار است و پروژه های حیاتی از آن استفاده می کنند.

 

ژنراتور استامفورد HC5

 

ژنراتور استامفورد HC5 دارای حداکثر نرخ پیوسته 843 کیلو ولت آمپر در 60 هرتز (675 کیلو ولت آمپر در 50 هرتز) و ولتاژ خروجی 380-690 ولت می باشد. ژنراتور HC5 برای طیف گسترده ای از کاربردها مانند کارهای شبکه ای، نیروی دریایی و پروژه های حیاتی به صورت پیوسته آماده به کار است. علاوه بر این، ژنراتورهای استمفورد HC5 دارای طراحی منحصر به فرد هستند و آن ها محصولی مناسب برای کاربردهای ریلی می باشند.

برای دیدن اطلاعات بیشتر Stamford ژنراتور کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.