دیزل ژنراتور baudouin

درباره ی همه چیز

دیزل ژنراتور baudouin

۲ بازديد

زمان مطالعه مطلب: 11 دقیقه

دیزل ژنراتور بادووین

 

نزدیک به 100 سال است که کمپانی بادووین به عنوان یک تولید کننده برتر در صنعت دستگاه های دیزل ژنراتور پرکینز فعالیت دارد. در یک محیط پر تنش و سخت، قابلیت اطمینان و دوام یک ژنراتور بسیار مهم است و دیزل ژنراتور بادووین توانسته است  از سال 1918 با موفقیت، در این بازار حضور رقابتی را داشته باشد. دیزل ژنراتور baudouin به دلیل کیفیت، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان در بازار ژنراتورها شهرت خود را جا انداخته است. امروزه دستگاه های دیزل ژنراتور baudouin توانسته اند در برخی از سخت ‌ترین محیط‌ها، در سرتاسر جهان کار کنند و به همین دلیل است که متخصصان نیروی دریایی و تولید برق به کمپانی Baudouin اعتماد می‌کنند. تخصص به کار رفته در ساخت و توسعه دیزل ژنراتور baudouin، فروش و پشتیبانی خدمات گسترده ، Baudouin را به یک شریک ایده آل در صنعت تولید برق تبدیل کرده است.

در سال 2018، این کمپانی توانست قدرت دیزل ژنراتور baudouin را تا 2000 کیلو ولت آمپر افزایش دهد. موتورهای PowerKit بادووین قادر هستند 18 الی 3125 کیلو ولت آمپر را پوشش ‌دهند ، محدوده ‌ای که تولیدکنندگان کمی می‌توانند با آن رقابت بکنند. با وجود مراکز تحقیق و توسعه در سرتاسر جهان، بادووین دائماً در حال توسعه محصولات جدید و بهبود محصولات بر اساس نیاز مشتریان می باشد.

هر محصول شامل رادیاتور 50 درجه سانتیگراد، قطعات سنگین، هیتر و گزینه های استاندارد دیگر می باشد. موتورها همچنین دارای بهترین مقادیر پذیرش بار تک پله ای و پایداری عملیاتی هستند. همه این مزایا با کمترین مصرف سوخت و افزایش میانگین زمان بین تعمیرات اساسی باعث شده است که دیزل ژنراتور بادووین به گزینه ای ایده آل برای مصرف کنندگان تبدیل شود. دیزل ژنراتور Baudouin در هر شرایط آب و هوایی قادر به کار است و موتورهای PowerKit آن دوام و قابلیت اطمینان خود را در هر محیطی ثابت می کنند.

مزایای دیزل ژنراتور بادووین

دیزل ژنراتور بادووین یک طرح اقتصادی از ژنراتورها می باشد. وجود یک فیلتر هوای با کیفیت در این ژنراتور باعث شده است که چرخه تعمیر و نگهداری و تعویض فیلتر هوا در این ژنراتور تا حد زیادی افزایش پیدا کند. یعنی نیازی به تعویض زودهنگام فیلتر هوا وجود ندارد و اقدامات زیادی برای تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور بادووین نیاز نیست.

زمان مناسب برای تعویض فیلتر سوخت دیزل ژنراتور baudouin بعد از 400 ساعت می باشد. فیلتر روتور گریز از مرکز و فیلتر روغن نیز بعد از 400 ساعت فعالیت دستگاه نیاز به تعویض دارد. همچنین نرخ مصرف سوخت دیزل ژنراتور بادووین بهتر از محصولات رقیب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.