ثبت علامت تجاری

درباره ی همه چیز

ثبت علامت تجاری

۵ بازديد

استعلام ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری در شرایط خاص امکان پذیر است. این شرایط بعد از استعلام و تأیید منحصر به فرد بودن علامت و برند شما، تا حد زیادی برطرف شده است. ما نمی توانیم علامت تجاری را ثبت کنیم که در شباهت کامل با برند دیگران است. این مهم علاوه بر عدم تأیید از طرف کارشناسان سازمان مالکیت معنوی، باعث گیج شدن مشتری ما نیز می شود.

امروزه کارآفرینان متوجه این موضوع شده اند که برند آنها می تواند روزی به با ارزش ترین دارایی آنها تبدیل شود و بهترین راه برای محافظت از آن داشتن یک علامت تجاری ثبت شده است. بسیاری از جنبه های مادی و معنوی یک برند را می توان با ثبت علامت تجاری محافظت کرد. به همین خاطر همه شرکت ها باید درخواست ثبت لوگو، نام محصول/خدمات مهم و حتی شعار خود را در نظر بگیرند.

به یاد داشته باشید که موفقیت بیشتر برندهای جهانی (مانند اپل یا هرمس) به تفاوت در نوع برند آنهاست. این شرکت ها توانسته اند در زمان ثبت علامت تجاری خود، طراحی برند را طوری در نظر بگیرند تا همیشه در ذهن مخاطب بمانند. امروزه کسی برای شناختن و یا به یاد آوردن مایکروسافت تلاش زیادی نمی کند. دیگر محصولات این شرکت همان کیفیت نام برند را با خود به دوش می کشند.

در نتیجه زمان طراحی برند و علامت تجاری خود، می توانید چنین چشم اندازی را متصور شوید. اهمیت استعلام ثبت علامت تجاری اینجا مشخص می شود. با توجه به این نکته که برند منتخب شما، تا چه حد به کار دیگران شبیه است و تا چه میزان می توان آن را تغییر داد، می توانید طراحی بهتری برای برند خود داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.