نقل و انتقال برند تجاری

درباره ی همه چیز

نقل و انتقال برند تجاری

۷ بازديد

نحوه نقل و انتقال برند تجاری

نقل و انتقال برند تجاری می تواند به صورت کامل انجام نشده و تنها بخشی از اختیارات به صورت جزئی به افراد داده شود. به این طریق که مالک می تواند مشخص کند، شخص ثالث در منطقه ای خاص و یا بخش خاصی از طبقات برند را مورد استفاده قرار دهد. برای این کار نیز می توانید همان مراحل اصلی نقل و انتقال برند را در نظر داشته باشید، فقط زمان ثبت تقاضای خود، نوع انتقال جزئی را مشخص کنید.

مراحل نقل و انتقال برند تجاری پیچیدگی زیادی ندارد اما مهم است که در زمان اجرای آن دقت لازم را مبذول کنیم. از آنجایی که این کار هم بار معنوی برای برند شما به همراه دارد و هم بار مالی، بهتر است با مشورت از کارشناسان ماهر کار خود را پیش ببرید.

نحوه نقل و انتقال برند تجاری به این صورت انجام می شود که:

  1. دو نفر (مالک برند و متقاضی انتقال) به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده و برای تحریر سند صلح علامت تجاری درخواست خود را ارائه می کنند.
  2. دفترخانه قبل از تنظیم این سند از اداره ثبت مالکیت استعلام می گیرد تا مطمئن شود که سابقه برند مذکور، مورد تأیید است.
  3. پس از تنظیم صلح نامه طرفین آن را در دفترخانه امضا می کنند.
  4. مالک جدید باید درخواست خود را در قالب اظهارنامه نقل و انتقال برند تجاری به اداره مالکیت معنوی تقدیم کند.

پس از اخذ تأییدات این سازمان، آگهی نقل و انتقال برند تجاری چاپ و روند کار به پایان می رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.