تغییر اعضا هیئت مدیره

درباره ی همه چیز

تغییر اعضا هیئت مدیره

۴ بازديد

مراحل تغییر اعضا هیئت مدیره

تغییر اعضا هیئت مدیره مراحل خاص و مشخص خود را دارد. شما تنها با استفاده از این موارد می توانید این تغییرات را آغاز کرده و به نتیجه دلخواه برسید. پس مهم است که تمامی مراحل را شناخته و مطابق با همین اصول پیش بروید.

در نظر داشته باشید که عدم پیروی از موارد خواسته شده باعث می شود که پرونده شما رد شود. این مسئله یا به دلیل تناقضات موجود در پرونده شما یا نواقصی که در مدارک یا ارائه اطلاعات داشته اید. در نهایت با توجه به تمامی نکات ذکر شده در این متن برای ثبت تغییر اعضا هیئت مدیره خود اقدام کنید تا دچار این نوع مشکلات نشوید.

مراحل مهم در زمان تغییر اعضا هیئت مدیره به این شرح هستند.

  1. تشکیل جلسه تغییر اعضا هیئت مدیره با همراهی تمام اعضا
  2. تحریر صورتجلسه مذکور
  3. تأیید صورتجلسه توسط همه اعضای حاضر با درج امضا، نام و نام خانوادگی
  4. تهیه و جمع آوری مدارک لازم
  5. ثبت اظهارنامه تغییر اعضا هیئت مدیره در سایت اداره ثبت شرکت ها
  6. دریافت تأیید کارشناسان این اداره
  7. دریافت پیش آگهی تغییرات تغییر اعضا هیئت مدیره
  8. پرداخت تعرفه مشخص شده برای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.